perjantai 12. huhtikuuta 2013

Friday night delights

Tänään tuli perjantain kunniaksi kaveriporukalla herkuteltua Briejuustolla, mansikoilla ja dippivihanneksilla. Tuli hieman suklaatakin maisteltua. Ohessa kuva todiste..

Loppu viikko tuntui tuskaiselta ja aikaiset aamuherätykset väsyttivät mieltä ja kehoa. Silti kuitenkin tänäkin aamuna heräsin klo 7.00 tekemään aamujumppaa ennen kouluun lähtöä. Olen huomannut että aamutreenaus sopii mulle hyvin, ja koko päivä sujuu paljon mukavammin ja energisemmin sen ansiosta. Kyllä tänäkin aamuna olisi enemmän huvittanut jäädä nukkumaan, mutta jostain se motivaatio on silloinkin revittävä.

Aiemmin olen usein ajatellut etten ole tarpeeksi urheilullinen, ketterä yms.. että voisin treenata, saati olla hyvässä kunnossa. Olen myös luovuttanut heti jos tuntuu vähänkin ikävältä, ja syönyt pieneenkin nälkään ettei vaan muka verensokeri laske. Olen kuitenkin alkanut tajuamaan että kroppamme pystyy paljon enempään kuin kuvittelemme. Tärkeintä on myös että ylittää itsensä, eikä yritä kilpailla muiden kanssa. Siksi tykkään esim. kotitreenistä, kun ei ole väliä kuinka tyhmältä treenatessa näyttää.. Olen super kömpelö ja koordinaatiokykyni erittäin huono.. =D Kuitenkin hengästyn ja saan hien pintaan ja sykkeen nousemaan, mikä on koko homman pointti.

Viikonlopun suunnitelmissa olisi lenkkeilyä, jumppaa, musajuttuja ja kaveriden kanssa hengailua :)
Minkälaisia viikonloppu suunnitelmia muilla on? Miten herkuttelette jos pidätte herkkupäivän?

-H

1 kommentti:

  1. Mikset postaa jo lisäää?
    t. aktiivinen lukija m. a. <3

    VastaaPoista